dag 1-2 auckland / bay of island - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van simone eijpe - WaarBenJij.nu dag 1-2 auckland / bay of island - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van simone eijpe - WaarBenJij.nu

dag 1-2 auckland / bay of island

Blijf op de hoogte en volg simone

05 December 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Vandaag ben ik na een lange vlucht(ca 32uur)aan gekomen in Auckland, op de luchthaven was het nog een uur wachten voordat ik de beveiliging Door kon! Gelukkig is dat allemaal goed gegaan:)!
Eenmaal Door de douane had ik al een mede reisgenoot die op me stond te wachten:) eenmaal aangekomen bij het hostel hadden we meteen een meeting met Een ontzettend leuke groep jonge mensen! We hebben Gezellig met zijn alle wat gegeten en geklets, het werd gelukkig geen latertje want met mijn jetlag had ik de rust nodig!

Dag 2 auckland- Bay of island
7 uur mochten we al aan het ontbijt, heerlijk vroeg dus!
De reis begon, we gingen richting onze volgende bestemming "rock the boat" onderweg zijn we nog gestopt bij een geweldig uitkijk waar we de kans hadden om te gaan snorkelen, het was mij te koud, dus heb ik het over geslagen!
Eenmaal op de boot aangekomen, en gesetteld op de kamers zijn we begonnen met een spel, shoot the duck ( dit was een soort paintball) hah helaas heb ik de eend niet geraakt! Later op de dag zijn we gaan vissen wat tevens ons ontbijt moest voorstellen voor de volgende dag, ik had geluk de tweede vis te mogen vangen!
na de Bbq was het donker genoeg om te gaan kajakken, tijdens het kajakken hebben wij de sparkles mogen ervaren die te zien zijn onderwater.
natuurlijk is het een yolo vakantie, en ben ik met twee andere reisgenoten het ijskoude water in gesprongen haha. Twee sec in het water en we hielden het niet meer, gelukkig was er een heater/ verwarming waar we ons konden op warmen, en natuurlijk moest simone weer wat lomps doen & leunde op de pijp van de verwarming in plaats van de pilaar!( nu loop ik met 2e graad brandwond)! Dit was tevens ook meteen de afsluiter van de dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

simone

Mijn 24 daagse reis naar nieuw zeeland

Actief sinds 08 Dec. 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 2289

Voorgaande reizen:

08 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: