dag 5-6 Raglan - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van simone eijpe - WaarBenJij.nu dag 5-6 Raglan - Reisverslag uit Raglan, Nieuw Zeeland van simone eijpe - WaarBenJij.nu

dag 5-6 Raglan

Blijf op de hoogte en volg simone

16 December 2014 | Nieuw Zeeland, Raglan

Na weer een vroege start in Auckland, zijn we na een uurtje of 2 beland op een gezellig & leerzame boerderij!
De farmers hebben ons verteld over hoe zij de schapen scheren en hoe zij het wol nog ouderwets spinnen! Verder hebben we een rondleiding gehad over de boerderij met veel lama's, schapen, koeien en ezels! & natuurlijk moest er weer wat gebeuren, ik denk leuk ga met de ezel lopen, stapt er 1 op mn teen! Haha.. na een klein hapje fruit wat ik nog nooit had geproefd genaamd Fejoa (hopelijk schrijf ik het goed) zijn we op de boerderij de kajak in gestapt voor een 2,5 u kajaktour, nou we hebben het gevoeld haha het begin was nog makkelijk maar daarna moesten we met flink wat golven vooruit komen, zeiknat kwamen we aan op de boot die ons na het nuttigen van een hamburger weer terug bracht naar de oever waar ons busje met Ceo klaar stond om ons naar de volgende bestemming te brengen Raglan een geweldig surfgebied en een ontzettend mooi verblijf, waar we een vrije avond hadden.

Dag 6
De wekker ging om 04:45 omdat we een stukje moesten rijden voor het surfen, na wat uitleg mochten we het toch echt zelf uit gaan proberen. Hoe gaaf was dat! De golven waren gelukkig niet te hoog, helaas is het.me niet gelukt om geheel op de surfplank te staan, maar ik ga het zeker nog een keer proberen! Foto's komen hopelijk later, krijg het nog steeds niet voor elkaar!
Na het surfen ben ik gaan "bonecarven", dit is echt van nieuw zeeland, ben er ongeveer 4 uur mee bezig geweest, maar het resultaat mag er zijn:)!
In de avond hebben de "surfdudes" de instructeurs een BBQ voor ons klaar gemaakt en hebben we kunnen relaxen in de jacuzzi!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Raglan

simone

Mijn 24 daagse reis naar nieuw zeeland

Actief sinds 08 Dec. 2014
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 2287

Voorgaande reizen:

08 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: