Dag 8 - 9 National park - Wellington - Reisverslag uit National Park, Nieuw Zeeland van simone eijpe - WaarBenJij.nu Dag 8 - 9 National park - Wellington - Reisverslag uit National Park, Nieuw Zeeland van simone eijpe - WaarBenJij.nu

Dag 8 - 9 National park - Wellington

Blijf op de hoogte en volg simone

29 December 2014 | Nieuw Zeeland, National Park

Dag 8
Deze dag hebben wij besteedt aan een rit door vreselijk veel regen, helaas hebben wij hierdoor ook een ontzettend grote en mooie Hike moeten missen van 19,4km door het national park, er was één moment tijdens de rit dat we het even droog hebben gehad, en we de kans kregen om de hoka falls te kunnen bezoeken, wat ongelofelijk mooi water is dit(zie foto)
We verbleven in een Skotel (ski chalets) waar we een vrije middag en avond hadden.

Dag 9
onderweg naar Wellington zijn we gestopt bij een plaatsje genaamd ''BULLS'' om te lunchen, een hele vage naam voor een plaats maar erg leuk.
Eenmaal aangekomen in Wellington zijn we begonnen bij het Te papa museum, om eerlijk te zijn vond ik het museum nogal tegenvallen en zijn wij eerder de stad in te gaan.
Wij verbleven deze dag in een Nomads Hostel(nomad is een bekend hostel voor backpackers) na het diner bij het café ernaast zijn we met een klein groepje naar de bioscoop geweest om het laatste deel van ''The Hobbit'' te kijken.